Lid bij de VriendenLoterij, dan kun je Sportclub Brummen ook helpen!

Vriendenloterij

Sportclub Brummen is een van de goede doelen die je kunt steunen als je meespeelt met de Vriendenloterij. Speel je al mee? Lees hieronder waarom en hoe je jouw loten aan Sportclub Brummen kunt koppelen.

Speel je nog niet mee en wil je dat wel gaan doen? Lees dan onderaan deze pagina verder.

Waarom zou je Sportclub Brummen koppelen aan jouw Vriendenloterij-account?

Via de Vriendenloterij is het mogelijk om een club, stichting of vereniging te ondersteunen, zonder dat je daar zelf iets van merkt. De vereniging merkt daar echter wél iets van. Minimaal 40% van de inleg per lot, per trekking, helpt de vereniging naar keuze.

Speel je al mee met de Vriendenloterij en heb je niet eerder een vast doel gekozen?

Wanneer je toch al mee speelt met de Vriendenloterij en je nog geen doel gekozen hebt, zal Sportclub Brummen het enorm waarderen, wanneer je onze vereniging aan jouw account koppelt. Je kunt Sportclub Brummen aan je account koppelen door de volgende stappen uit te voeren op het internet:

• Ga naar vriendenloterij.nl.
  • Log in op jouw persoonlijke pagina.
  • Ga naar ‘Persoonlijke gegevens’.

Hier kun je aangegeven dat je mee wilt spelen voor je favoriete club of vereniging.

• Zoek in het geopende scherm ‘Kies een club of vereniging naar keuze’ op “sc Brummen” en kies ‘Zoeken’.
  • Selecteer “vv sc Brummen” en selecteer ‘kies‘.

Had je al eerder een goed doel gekozen en zou je toch willen wisselen?

Mocht je eerder een doel gekozen hebben, kun je dit wijzigen als je dit wenst. Helaas lukt dat alleen niet via je persoonlijke pagina op de website. Het is wel mogelijk om je doel telefonisch te wijzigen. Hou hierbij je persoonlijke gegevens bij de hand en meld dat je de club “vv sc Brummen” wilt steunen met ingang van heden. Dit kun je doorgeven via het telefoonnummer van de Vriendenloterij: 088-0201020.

Ben je nog geen lid van de Vriendenloterij, maar wil je dit wel worden?

Mocht je ook interesse hebben om lid te worden van de Vriendenloterij, kun je je aanmelden via www.vriendenloterij.nl. Doe dit niet om alleen de vereniging te supporten, maar alleen als jezelf mee wilt spelen, het blijft immers een kansspel.

• Klik linksboven op de button ‘Meespelen’.
  • Vul je persoonlijke gegevens in en kies dat je een club of vereniging wilt steunen.

• Selecteer “vv sc Brummen” en selecteer ‘kies‘.

Bekenden die ook meespelen met de Vriendenloterij?

Ken je nog andere mensen die ook meespelen met deze loterij? Vraag hen ook hun loten aan Sportclub Brummen te koppelen. Op deze manier zorgen we voor extra inkomsten voor onze vereniging. Met deze inkomsten kunnen we weer extra mooie dingen doen in ons verenigingsleven in Brummen.

Bedankt!

Mocht je meedoen met de vriendenloterij en Sportclub Brummen als doelvereniging te hebben aangegeven. Danken wij jou hartelijk voor jouw steun!