Studententarief

Studententarief Sportclub Brummen

Voor studerende, uitwonende, jongeren die niet ieder weekend aanwezig kunnen zijn voor het spelen van wedstrijden en doordeweeks niet kunnen trainen bieden we een studententarief aan. Door een aangepaste contributie kunnen we deze leden wellicht toch de gelegenheid geven om lid te worden en wedstrijden te spelen.

Om hiervoor in aanmerking te komen hanteren we  onderstaande voorwaarden:

• Alleen voor seniorenleden (dames en heren) die jonger dan 25 jaar zijn en aan kunnen tonen dat ze studeren en uitwonend zijn.
  • Uitgangspunt aantal wedstrijden is de competitie van het team waarin de speler is ingedeeld (inclusief eventuele bekercompetitie)
  • Speler/speelster neemt alleen deel aan wedstrijden en niet aan trainingen.
  • De speler/speelster neemt deel aan minder dan 60% van de wedstrijden (aantal speelminuten per wedstrijd niet belangrijk)
  • Om in aanmerking te komen voor het studententarief moet aanvraag gedaan worden bij het bestuurslid voetbaltechnische zaken. Het bestuur zal beoordelen of speler/speelster in aanmerking komt.
  • Contributie is € 108,- (prijspeil 2023-2024) per seizoen en moet in 1 keer betaald worden.
  • Aan het einde van het seizoen wordt beoordeeld of speler/speelsters voldoet aan de voorwaarden in verband met de te bepalen contributie voor het volgende seizoen.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!