Sponsor worden?

Sportclub Brummen is een mooie zaterdag- en zondagvereniging die in 2022 110 jaar bestaat. Het eerste elftal speelt momenteel in de 3e klasse zondagamateurs. Voor wat betreft de jeugdafdeling voetballen er teams voor de prestatie, maar ook voor het plezier. Ook het vrouwenteam speelt haar partijtje op redelijk niveau mee.

Sportclub Brummen heeft ook ambities om over de gehele linie naar een nog hoger niveau te streven, maar wil dat de sport ook voor iedereen betaalbaar blijft, dat wil zeggen de contributie op een redelijk niveau blijft. Veel vrijwilligers zetten zich belangeloos in voor de vereniging, maar dat alleen is niet voldoende. Daarom heeft de vereniging sponsors nodig om die doelstellingen te verwezenlijken. En we hopen dat veel sponsors daaraan willen bijdragen.

Wat maakt Sportclub Brummen bijzonder voor u?

Sportclub Brummen is een vereniging met circa 600 leden en heeft een goede uitstraling in de regio, zowel bij de senioren als de jeugd, waaronder de meiden en vrouwen. Ook is de vereniging maatschappelijk betrokken in Brummen en directe omgeving. Via de vereniging kunt u in contact komen met andere bedrijven.

Wat kan Sportclub Brummen u bieden?

Er zijn mogelijkheden tot verschillende vormen van sponsoring, zoals:

• een advertentie in ons magazine
  • een (of meerdere) reclamebord(en) langs het hoofdveld
  • teamsponsor (met het bedrijfslogo op de shirts)
  • narrowcasting (reclame op de tv-schermen in de kantine)
  • een vlag bij de ingang/kantine

Wilt u een combinatie van bovenstaande sponsorvormen of een andere wijze van sponsoring, dan kunnen wij u ‘maatwerk’ leveren in de vorm van een sponsorpakket. Op verzoek kunnen wij u tarieven doen toekomen.

Als sponsor heeft u vrije toegang tot de wedstrijden van ons 1e elftal. Ook is het streven om jaarlijks een sponsoravond te houden met een spreker waar u ook voor wordt uitgenodigd.

Wilt u meer weten over de sponsormogelijkheden die er zijn, dan gelieve u contact op te nemen met:

Bas Jansen, tel: 06-10778283.