Activiteitencommissie

Onze vereniging staat voor een perfecte mix tussen sportiviteit, plezier en gezelligheid. Om verbondenheid tussen onze leden te stimuleren,  is onze activiteitencommissie betrokken bij de organisatie van vele evenementen door het voetbaljaar heen. Je kunt hierbij denken aan de welbekende pubquiz, het jaarlijkse koppel-darttoernooi, de seizoensafsluiting en het voetbalkamp.

De activiteitencommissie bestaat uit de volgende enthousiaste vrijwilligers: Egbert Eikelboom, Marco Borgonjen, Melvin Klein Kranenbarg, Bram Uiterweerd, Robin van Rheenen, Marco Kuijt, Arjan Eikelboom, Jaimy Gardien, Luuk Borgonjen, Joost Uiterweerd en Marloes Brom.

De commissie beheert haar eigen bankrekening onder toeziend oog van de penningmeester van onze vereniging. De organisatie streeft er naar om met de opbrengsten kleine investeringen in de vereniging te bekostigen. Voorbeelden hiervan zijn de geluidsinstallatie op het terras, tien prachtige biertafelsets en de dartbanen in de kantine.

De insteek van onze activiteiten is om nog meer kleur aan de vereniging te geven. Wil jij ook op de hoogte blijven van onze (geplande) activiteiten, volg Sportclub Brummen dan snel op Facebook of Instagram. Heb jij geen Social Media, dan kunnen wij jou toevoegen aan een informatie-Whatsappgroep.

Wil jij meer informatie of heb jij vragen of ideeën voor activiteiten, neem gerust contact op met één van de commissieleden of mail naar: [email protected]

We zien jullie graag op het volgende evenement!

harry_hasselbach_trofee.jpg