Kantine

De kantine is het sociaal kloppende hart van onze gezellige familieclub. Hier gebeurt het, hier hoor je het, hier zie je het en hier denken we dat we het allemaal weten. Voor, tijdens en na de wedstrijden kan iedereen hier terecht voor een hapje en een drankje. De kantine wordt gerund door de kantinecommissie en vrijwilligers vanuit de club.

Doordeweeks door leden en in het weekend door ouders en familieleden van spelers en speelsters. Op de zaterdagmiddag door een grote groep vrijwilligers. Die draaien in zelf samengestelde groepjes van 3-4 vrijwilligers gemiddeld 1 x per 2 maanden een kantine dienst (van 14.00 tot 17.30 uur of van 17.00 tot 20.30 uur)

Het gebruik van de kantine is voor bezoekers en verder voor commissievergaderingen, teambijeenkomsten en teamfeesten. Dit gaat altijd in overleg met de kantinecommissie.

Mocht je het leuk vinden om ook als vrijwilliger een steentje bij te dragen aan dan komen we graag in contact met je. Stuur ons dan via de contactpagina een bericht en we nemen contact met je op.

De kantinecommissie

• Mark Regterschot | (Bestuurslid kantinezaken)
  • Sabine Hulshorst
  • Paul en Wendy Jansen
  • Mariska en Mark Regterschot
  • Leroy Wienholts

De kantinebezetting

Klik hier voor de planning van de kantinebezetting! (voorjaar 2024)

Het kantinereglement

Klik hier voor het kantinereglement van Sportclub Brummen!