Kantine

Het sociaal kloppende hart van onze vereniging. Hier gebeurt het, hier hoor je het, hier zie je het en we denken dat we het allemaal weten, hier. Voor tijdens en na de wedstrijden kan men hier terecht voor een hapje en een drankje. De kantine van onze vereniging staat onder leiding van de kantinecommissie en wordt gerund door vrijwilligers vanuit de club. Door de week vaak door seniorenleden en op zaterdag en zondag door leden, ouders en familieleden van spelers en speelsters. Voor de openingstijden van de kantine, zie hieronder. Het gebruik van de kantine is tijdens de openingstijden en verder voor commissie- vergaderingen, teambijeenkomsten en teamfeesten. Dit gaat altijd in overleg met de kantinecommissie. Vanaf nu zal het kantinerooster ook via de site te zien zijn.

De kantinecommissie

  • Bas Jansen
  • Judith Bakker-Ellens
  • Els Peters
  • Ingrid Ellens

OPENINGSTIJDEN KANTINE:

Maandag:
18.45  t/m 23.00 uur
Dinsdag:
18.45 uur t/m 23.00 uur
Woensdag:
gesloten
Donderdag:
18.45 uur t/m 23.00 uur
Vrijdag:
gesloten
Zaterdag:
8.45 uur t/m 18.00 uur
Zondag / thuiswedstrijd 1ste:
8.45 uur tot 18.00 uur

Er kan door onvoorziene omstandigheden van de openings- en sluitingstijden afgeweken worden.

KANTINEROOSTER:

Hieronder tref je de roosters aan voor de komende periode:
Kantinerooster februari – mei 2015

Koffie, cappuccino of liever een warme chocomel?

Dit zijn maar drie ingrediënten waar de kantinecommissie (KC) van sportclub Brummen voor zorgt om het leden en bezoekers van onze kantine te behagen. Maar dit zijn maar drie kleine dingetjes.

Onze KC draagt er zorg voor het hele reilen en zeilen van de kantine. Een heel karwei, ieder seizoen weer. Het plannen van de kantinebezetting, de grootste klus, maar met veel overgave gedaan door Judith Bakker. Heel wat uurtjes gaan er in het plannen van de kantine zitten. Schuiven, passen en meten. Proberen rekening te houden met alle wensen van de groep vrijwilligers die we hebben en de gaten opvullen met teams. Afgelopen seizoen is met het bestuur het besluit genomen dat ook alle teams voor deze diensten worden ingeschakeld. Senioren draaien zelf vanuit hun team, terwijl bij de jeugd de ouders van de spelers en speelsters een steentjes moeten bijdragen. Zou dit niet gebeuren dan kan onze kantine niet altijd open zijn. En dat zouden wij jammer vinden. Gelukkig heeft Judith, mede dankzij onze vaste groep vrijwilligers, het kantinerooster weer goed in orde kunnen maken. Dit rooster is op de site te vinden.

Er worden ieder seizoen diverse evenementen op de club georganiseerd. Hierbij moet men denken aan toernooien, sportdagen, kaartavonden etc. deze evenementen vinden vaak buiten speeltijden van wedstrijden om en hiervoor moet de KC altijd apart mensen regelen. Binnen de KC heeft Ingrid Ellens deze taak op zich. Zij verzorgt altijd de planning rond evenementen.

Voor de inkoop van de kantine is Els Peters verantwoordelijk. Samen met Bart zijn dit de mensen die de meeste tijd aan de kantine besteden. Naast de inkoop zorgen Bart en Els er altijd voor dat de kantine er tip top uit ziet. Dit geld niet alleen voor de kantine maar ook voor de keuken en toiletpartij.

Als bestuurslid zit Bas Jansen in de KC. Hij coördineert het hele kantinegebeuren en zit namens de KC de bestuursvergaderingen bij.

Koffie, cappuccino of liever een warme chocomel? Wat mag het zijn? Wat zou een club zijn, zonder kantine? Waar kunnen bezoekers in de pauze terecht om zich weer lekker op te warmen of om hun dorst te lessen? Afhankelijk van het weer. En waar kunnen spelers en speelsters terecht voor en na de wedstrijd? Gezellig de wedstrijd nabespreken. Genieten van de overwinning of zoeken naar antwoorden waar het mis ging? Maar gelachen wordt het en het is er altijd gezellig.

Laten wij dit met zijn allen zo houden. Laten wij er met zijn allen de schouders onder zetten. Laten wij, als er om gevraagd wordt, een keer in de kantine helpen. Dan helpen wij de club en helpen wij elkaar.

Alstublieft. Uw koffie. Koekje erbij?